Fredagkväll i Februari

Så har en vecka gått igen.... Denna veckan har jag inte jobbat riktigt lika mycket som förra,
Passar väl på att jobba nu innan våren kommer och mc säsong :-).
Igår vi på Body pump och det var skön träning för musklerna,som varit vilande sen i höstas.
Det kommer säkert märkas imorgon när träningsvärken anfaller.
Jag träffade en gammal fotbollskompis som jag inte träffat sen min vän och hennes systers
begravning. Det är 3 år sedan hon tyvärr rycktes bort från oss :(.
Ikväll vart vi en snabbis i Ullared. Hade tänkt gå där i lugn och ro men då stänger dom redan kl 18.00.
Helgen ser lugn ut med schlager som krydda om man frågar mig... Men min sambo är i himmelriket
nu när OS börjar. Det kommer bli sport och sen sport och kanske lite sport.
Jag måste väl erkänna att jag kommer nog oxå följa det en hel del.
Svårtippat hur det kommer gå, men man är ju optimist nu innan.
Nä nu sömnigt i mina ögon,dags att sussa

Godnatt :-)

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Du är tillbaka!

PÖSS

2010-02-18 @ 08:48:23
Postat av: Nina

Så det är tre år sedan, tiden går...



Ha en fin helg, trots - eller kanske rättare sagt, tack vare! ;-) - all sport!



Krameli-kram bästa Mickis! <3

2010-02-18 @ 13:31:03
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0