Lördag i September med sommarvärme

Just nu känner jag mig så tom.... Min hjärna är helt upp och ner...
Idag var det sista hemmamatchen någonsin antagligen för mig och
det skulle bli så skoj och så gör jag en sån skitmatch rent ut sagt....
Ja jag vet att vi vann och fick sjunga segersång med laget och det brukar betyda allt.
Egentligen inget att hänga läpp över men är så besviken över att jag inte orkade mentalt.
Ja jag vet att man inte alltid kan vara på topp men man kan kämpa.

Imorgon är det kalas,det ska bli mysigt :-). Hoppas på en lika fin höstdag.
Dags att krypa ner i soffan för nu är det ingen ide`att vakna ;-)

Ha en skön helg vänner!

Kommentarer
Postat av: Stina

Du får inte lägga av nu Väggen!!! Vilket lag vi har den dagen då både försvaret och anfallet fungerar klockrent samtidigt, i år har det varit antingen eller, tror det kommer nästa säsong 2010!

2009-09-20 @ 00:44:54
URL: http://stinaisak.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack för din söta kommentar på min blogg. Jag hoppas dock att du vet att DU räknas som en av mina vänner också!?



P&K goa Mickis!



Ps. Jag tror inte alls du var så kass på matchen som du själv tycker... Det är dina skyhöga krav på dig själv att alltid prestera på topp som spökar till det för dig. Ds.

2009-09-20 @ 08:30:28
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0