Lite dimmig i ögonen

Kom hem från jobbet,åt och packade väskan
för träning. Åkte till träningen och fick umgås med mina
söta lagkompisar. Nu sitter jag och väntar på att åka och
jobba några timmar igen...
Jag får ta en stor kopp kaffe och sen hugga tag i det jag måste.
Jag hinner sova några timmar innan det är dags att stiga upp igen.
Men det som inte dödar gör en starkare :-)
Annars är det speedway imån och det blir nog en rysare,underläge med 8 poäng.
Nähä om jag skulle ta på min mössa och åka.

Sov gott i stugorna :-)


Kommentarer
Postat av: Eva

Få du jobba mitt i nätterna nu oxå.....va håller dom på med???!!!

Du sliter ju ut dig fullständigt!!

Finns det ingen annan mer än du.......?



Kraam kraaam

2009-09-24 @ 17:26:43
URL: http://smiletweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0