Lägeskontroll

Har känts bättre på jobbet den senaste veckan. Fick erbjudande om
ett nytt jobb. Känns skönt när man kan gå hem och i stort sett vara klar
för dagen.
Igår bakade jag dumlekakor som jag ska bjuda mina lagkompisar på :-) det
blir en härlig sockerkick.
Såg filmen "Män som hatar kvinnor" och jag tyckte den var riktigt bra! Jag t.o.m
glömde kolla speedway resultat ;-).
I helgen hade jag och Nina en drink-kväll och spelade super Mario Bros. Vi skulle sjungt
sing-star med men vi blev trötta...
Är faktiskt lite sugen på en sing-star kväll med många grogga-jävlar (cissan uttryck).
Men det får nog vänta nån månad har en hel del inplanerat nu. Men man måste ju spara nåt
kul till höstmörkret. Vi ska iväg med M familj till Stockholm och gå på nån schlagerbar eller
vad den heter.
Är inne i en sakna period för tillfället. Jag tänker väldigt mycket på Tyson....
Nu ska vi ta tag i att betala reparationen av bilen så nu är man jätte pank igen...

Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt att det har lättat lite på jobbet för dig, det var på tiden! Vad är det för nytt jobb du har fått erbjudande om?? Nina Nyfiken! ;-)



KRAM till dig, goaste Mickis!

2009-09-10 @ 10:21:14
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/
Postat av: Stina

Var filmen bra? Har funderat på om jag ska skriva "Kvinnor som hatar män" och sen själv spela huvudrollen!!!

2009-09-11 @ 22:22:37
URL: http://stinaisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0