Blått är flått eller....??

Alltså matchen i lördags kostade på lite på mina ben. Jag har 3 gigantiska
blåmärken och just nu är det inte rätt tid för kjol....;-) om det nån gång är det....??
Jag vet inte hur jag lyckas få dom men vet att jag fick en hel del hjälp i lördags.
Det andra laget hade en ångvält som gjort mos av allt i sin väg..... Jag fattar inte hur hon orkar
springa och kötta i 90 min...??
Ikväll blir det löpning. Det känns skönt att få rensa hjärnan och sträcka lite på kroppen.
Jag har kommit på att jag kan inte gnälla över min kropp och sen inte försöka göra nåt åt det.
Jag hörde mig själv säga till en kompis igår att jag inte orkar träna... Hon kände inte igen mig.
Det är inte Du mickan.
Så denna veckan börjar jag det nya livet igen....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.. var det en pik? ;-)

Bra tänkt!! Jag ska sluta gnälla jag med, så länge jag inte gör ngt...

KRAM!

2009-09-14 @ 19:23:27
Postat av: Anonym

Hoppsan... träffade den rätt nån annanstans...

hi hi

2009-09-14 @ 19:36:43
Postat av: Eva

Du är inte mickan utan blåmärken heller ;-)

Håller tummarna för ditt nya liv!!

Kraaam

2009-09-14 @ 20:45:27
URL: http://smiletweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0