Höst för mig

Jaha nu är det verkligen höst för mig.....
Har plockat isär min lilla Herman och tvättat av honom
och får vänta ett helt halvår till nästa gång. Men det är det som
är charmen att man får längta ett halvår.
Ikväll skulle jag hälsat på mina vänner i smålandsstenar men min hals
är fortfarande inte riktigt bra,så jag vill inte smitta dom.
Badet är uppspolat och jag ska lägga mig där och försöka slappna av,
men det vet vi ju alla hur länge det blir då...;-)
Tänkte tända ljuset på Tysons grav. Den är iordninggjord av mamma med
nya blommor och en ny ängel.
Saknar honom massor av hela mitt hjärta :-(.
Att burra in min näsa i hans öron. Bella säger att han flaxar med sina
öron i himlen och då måste man le lite för det var precis vad öronen
gjorde i vinden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0