Fredagskväll på boulevard Betesgatan

Sitter framför tv.n och bloggar lite. Jag väntar på resultatet i idol.
Jag har druckit någon cider och laddar för morgondagen. Det blir uppstigning
04.20 för shoppingresa till Tyskland. Egentligen borde jag sova snart, är jätte trött...
Jag har min goa mysdress och fina grissockar. Tänkte ta på mig filten snart men då är det
absolut tack och godnatt ;-).
Jag och två goa kompisar vart i ullared häromkvällen. På vägen dit pratade vi om snokar
och jag är verkligen livrädd för ormar... ( Vill ni mig illa så plockar fram alla ormar ni kan hitta ;-). )
Men iaf på natten sen så jagade dessa ormar mig hela tiden och puttade på mitt täcke.
Undra vad det betyder.....
Jag har perioder när dom jagar mig var och varannan natt och då är man inte kaxig när
man vaknar upp svettig.
Dags att lägga ner för ikväll!

Sköt om er vänner!

Kommentarer
Postat av: Eva

Nu vet vi ju va dessa drömmar betyder......:-)



Kraaam

2009-10-25 @ 09:18:13
URL: http://smiletweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0