Förkyld mellan halsen och näsan

När jag vaknade i morse trodde inte jag att jag skulle orka jobba hela
dagen. Jag hade jätte ont i halsen och täppt i näsan.
Men jag tänkte att får bita ihop för det är inte nån annan just nu
som kan göra mitt jobb. Men under dagen har det blivit bättre och
jag ska ut på en promenad snart.
Konstigt det här händer alltid när jag har uppehåll med fotbollen
eller inte tränar på ett längre tag. Konstigt hur kroppen ställer in sig.
Till helgen ska vi ha kusinträff hos oss och det ska bli riktigt roligt.
Blir inte riktigt av att man träffas så ofta nuförtiden för vi bor lite
utspritt.
Jag får väl försöka sätta ihop en tipspromenad eller nåt att roa oss med.
På kvällen spelar sverige fotboll till någras förfäran och någras förtjusan,har visst
hört att man inte kan missa den........

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter kul med en kusinträff :-))

Man träffar verkligen inte dom för ofta....



Kraaam

2009-10-08 @ 20:14:54
URL: http://smiletweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0