Äntligen frissan

Var hos frissan idag och färgade dom grå :-). Jag var inne väldigt länge
på att klippa lugg men frissan ville inte pga hur hon hade lagt slingorna.
Kanske var det så att hon egentligen inte tyckte jag skulle ha lugg ;-).
Vi kompromissade lite och klippte en liten bit.
Så jag åkte hem med mittemellan lugg som är jätte jobbig och
hänger i ögonon,men den växer snart ut igen eller så vänjer
jag mig nog.

Har anmält mig till Tysklandsresa med jobbet,det ska bli kul.
Kul är oxå att vi fått in två nya på lagret som är trevliga och man kan
skoja med.
Annars tycker jag att man inte riktigt hinner vara social fast man skulle vilja.
Denna veckan är M i tyskland med och det blir extra tomt.

Jag var barnvakt i helgen och jag och Bella pysslade en del och det var mysigt, man blev
sugen på en riktig pysselkväll med vin i höstmörkret :-).
Har haft en jätte mysig helg med full fart och tidiga morgornar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0