Halloween partyyyyyyyyyy

jaha då var det söndag kväll igen och en ny vecka med
nya äventyr som väntar. Jag tycker det är lite ruggigt så
jag har krupit upp i soffan med mössan på och datorn i knäet.
Det har varit en händelserik helg och det gillar jag:-). i fredags hade vi en
jätte kul och mysig kväll!  Stina är en toppen värdinna och alla i hennes "familj" trivs att
få vara där. Vi fick jätte god grekisk mat och så hade hon gjort god efterrätt :-).
Vi gick en läskig spökpromenad tur att jag hade nån att hålla i handen. Jag och Lena
gömde oss för att skrämma de andra.
vaknade morgonen efter och var inte bakis för en gångs skull....
Jag ,Madde drack kaffe och åt ostbollar till frukost. Sen kom Lena upp
och styrde upp städningen.
Värdinnan sov fortfarande gott...;-)
Vi tog en promenad solen sken:-). Stina bor verkligen så fint och där skulle man bo...
Jag gjorde mig klar för att åka till stan för att möta upp en kompis. Vi skulle kolla
på stövlar åt henne och på nåt sätt har jag blivit bra på just stövlar....;-)
Vi tog en fika och sen åkte vi hem.
Jag längtade efter min soffa,även om jag inte var bakis så sov man inte speciellt mycket
när man sover några stycken. Somnade halv 9 i soffan och vaknade några timmar senare
i samma soffa.
Idag har jag varit hos min storebror och firat honom.Det var mysigt att få krama honom lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0