Då var det lördag igen

Jag ska bara lägga in ett litet inlägg innan det är dags för mig
att packa mina saker och åka till jönköping. Först match sen
inflyttningsfest.  Jag sitter vid datorn och äter min laddar frukost
med ägg, mackor, juice. Jag älskar frukost på helgerna att sitta
länge och äta mycket men inte när jag har match. För då vet jag att
jag måste klämma i mig middag om nån timme oxå.

Jag har sån ångest för jag måste hitta några kläder till min brors
bröllop och allra hellst en klänning. Jag har skjutit på det länge nu
men problemet verkar kvarstå ;-). Jag vet jag måste inte ha klänning
men bör väl ha det för alla andra har det.

Min syster har alltid fått beröm på kalas och sånt att hon har så fina
kläder och det SKA hon ha!! Hon är världens finaste!! Men klänningar
har aldrig varit min grej och eftersom jag inte trivs i det så bär jag inte
upp dom heller.

Men men vi ger inte upp.... Det är bara ut och leta.
Jag har kommit på en sak... Att här hemma i mitt hus kommer
jag inte hitta dom iaf ;-)

Ha en trevlig lördag vänner och familj, jag tycker om er massor!!!!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

De finns ju massor av fina klänningar överallt nu. De blir inga problem för dig å hitta en!!

När gifter dom sig?

2009-05-10 @ 11:17:34
Postat av: Anonym

tack söta syster, du är oxå finast! Du ÄR fin i klänning, men jag tycker absolut inte att du måste ha det på bröllopet. Se om du hittar några fina byxor eller en kjol du tycker om.



PUSS

2009-05-11 @ 14:35:57
Postat av: Eva

Tycker inte heller du måste envisas och köpa klänning om du inte trivs i det, då kommer du ju ändå inte bära upp den rätt. Säger som Emma, kolla efter en fin kjol, det duger alldeles utmärkt på ett bröllop.



Kraaam

2009-05-11 @ 18:50:50
URL: http://smiletweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0