CL kväll i Kaxholmen =)

I onsdags packade vi kylväskan med grillmat och cider och åkte
till Kaxholmen.
Det tog evigheter innan vi hittade dit. Men vad fint det
låg med utsikt över Landsjön.
Det är så kul när vi samlas alla =). Vi dukade långbord
och åt massor med mat och godis.
Jag och Smilla smiley delade på lite majs krokar. Kan inte fatta att
barn tycker dom e så goda,smakar absolut ingenting.........
Här tuggar Smiley på kakmonstret istället.....



         

I fredags var vi hos ett par kompisar och grillade på kvällen.
Det var lugnt och mysigt:-).
Jag har konstaterat hur dåligt tränad jag e,fick träningsvärk av att
studsa studsmatta.....
Så missade man Gisle-dagarna i år igen och det känns som det
inte gör nåt längre..... Hittar saker att göra som är roligare tydligen nuförtiden.
Igår missade jag vår match men det verkar ju gå mycket bättre när jag inte är med.....
Solklar seger med 3-0,GOTT brudar!!!!!!!!!!!!
Vi hade äran att vara på vår storebrors bröllop. Kommer berätta mer om det sen
och även lägga in lite bilder....
Nu tycker jag att jag slösat nog med tid datorn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0