Skönt med lite ljusare kvällar

Har jag plockat ihop min lilla Herman och vårstädat vår bil ikväll....?
JA det har jag=)!!!
Nu väntar jag på att dom ska sopa gatorna här och i byarna runt omkring
så jag får köra premiär turen för i år med hojen.



Har fått en inbjudan till min bror och hans sambos bröllop. Jag har vetat sen en tid tillbaka
att dom ska gifta sig men nu damp inbjudan ner. Vigseln kommer hållas ute i Vilshärad.
Vilken underbart härlig dag för min bror och jag är jätte glad för deras skull!!
Det blir väl en del kul pyssel att fixa med.
Enda nackdelen med den här dagen är att min far kommer vara där....
Hoppas inte han ska bråka en sån lycko dag som den...??!! Vi får väl hålla
oss lite på avstånd för att minimera risken......
Fast då kanske jag är ouppfostrad och inte hans dotter igen.....????

Min sambo är och äter pizza med sina handbollstjejer och jag får väl
plocka ihop nåt att äta. Det blir stekt korv och kokt ägg. Vad tror ni om det???

Kram kram alla monsterdiggare

Kommentarer
Postat av: emma

yikes, jag vet! Är skitnervös för att pappa och ann ska komma. har ju inte träffat dem sen jag bröt med dem för 3-4 år sen.....känns inge vidare...

2009-03-18 @ 19:58:47
URL: http://emmauppsala.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag förstår att det känns nervigt inför att träffa er pappa, men som tur väl är så är ju bröllop ofta en rätt stor tillställning (eller ja, det behöver ju inte vara det, men det brukar iaf finnas fler än 2 personer att prata med) och ni kanske slipper vara så nära honom/dem även om ni inte kan blunda för att han/de är där.



Jag kan inte er historia men jag kan säga en sak; ni kan gå till det där bröllopet, glädjas för er brors skull och hålla huvudet högt och vara stolta för att ni är två kanonbra tjejer/kvinnor på alla sätt och vis - och det kan inte han ta åt sig minsta lilla ära för!



KRAMEN



Ps. Det var mysigt att återuppleva Cyprus igår på lunchen. Tycker om dig Mickis - hoppas du vet det! :-D Ds.

2009-03-19 @ 11:01:16
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0