Ohhh Happy day......

Uppe med tuppen idag igen,börjar bli lite orolig för mig själv;-)
Klarblå himmel och solen lyser men när man sticker ut näsan
är det ju kallt som satan. Idag är det bara två dagar kvar att jobba denna veckan
men har fått förfrågan om att jobba på fredag eftermiddag,så kanske det.....
Förresten på fredag kommer Mattias lillebror från Göteborg hit och tar med sin tjej. Vi har aldrig träffat henne
så det ska bli skoj!
Dom ska sova över så det blir väl lite god mat och vin=)
En liten fundering.... Jag hade två tandborstar att välja på.... Varför tar jag den lila och inte den blå...???

Jag och Nina byggde om pallställ igår och jag kan säga att det är bra träning och så är
det lite läskigt högt längst upp....;-)

Nä nu ska jag till min arbetskamrat (som inte jobbar mer utan njuter av all sin lediga tid) på
en frukostkaffe,ska bli nice!!!

På Återseende


Kommentarer
Postat av: Emsan

Ja, vad ska man säga, det måste vara åldern. Pensionärer vaknar oxå tidigt... =)



Jag skrev just "Oh Happy Day" på min FB, sen såg jag att du skrivit det här - lite telepati tror jag bestämt!



Puss världens bästa storasyster

2009-03-25 @ 14:38:09
URL: http://emmauppsala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0