Nostalgi fika



Den här fikan är lite nostalgi. Jag köpte alltid kolabåt när jag gick på högstadiet
och tror knappt jag ätit det sen dess. Mums det var riktigt gott!!!
Jag håller på att fixa lite. Min barndomsvän Kia och hennes Mattias kommer
till oss ikväll på lite mat och spelkväll=). Det var riktigt längesen vi träffades
en lördagkväll. Jag är laddad för en godisdrink!! Har blivit lärd att drink har
3 ingredienser och en groggadjävel har två ;-)
Måste förresten visa min kaxiga tröja jag köpte igår i Ullared;-)



Över bilderna på tröjan står det: Anything boys can do.....
Fattar inte varför det inte syns så mycket...;-)

Ha en mysig schlagerkväll!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken tuff tröja, en sån hade man velat ha ;-)

Kraaam

2009-03-07 @ 23:00:42
URL: http://smiletweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0