När jag trodde jag slapp gå till doktorn.....

Ringde förra veckan till vårdcentralen i Anderstorp,jag behöver  nytt astma spray.
Ska jag vara ärlig har jag nog behövt det ett tag......
Men fick mig väl en tankeställare förra veckan när jag var ute och sprang och
två tanter mötte mig och undrade om jag mådde bra. Hade lite svårt att få ut min luft jag
andades in.
Iaf så ringde jag dit och utan att ha några journaler på mig (Var på företagshälsan och gjorde testet förra gången)
så skrev hon ut ett recept till mig bara att hämta på apoteket. Så smidigt jag kom undan.....
Jag blev lättad tycker inte om att gå till doktorn eller vem gör det...???
Jag tror alltid att allt ska gå över....
Men nu är det så att jag har en fettknuta på ryggen och på en vecka har den blivit dubbelt så stor och gör ont
eller jag menar : Den känns....
Nu verkar det inte bättre än att jag får gå till doktorn ändå va...????
Känns lite läskigt att den vuxit så snabbt. Från att ha varit vanlig storlek i massa år.

Så bara därför behövde jag köpa ett par nya fotbollsskor och handskar och göra mig själv
lite glad igen,jag kanske kan behöva dom....
Gnosjö möter ju smålandssenar och Anderstorp och vem vill inte slå dom???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0