Ledig lördag

Åhh precis när jag skulle skriva och undra var solen är så
dök den upp bakom molnen. Jag är alldeles otålig och vill
vara ute och fixa med saker. Jag får passa på idag för imån måste
jag jobba minst 5 timmar.
Mattias klev upp och fixade frukost och packade sina saker...
Han var aldelles laddad och lycklig för att få iväg och göra premiär turen
på golfbanan.



Här står mina klubbor kvar,jag väntar nog ett tag till innan jag ger mig ut.
Får nog försöka spela nån mer runda i år har tappat allt...=(
Det gick rätt fort att koma ner till mitt nuvarande handikapp men nu kan jag
ju inte spela på det och blir arg och har inget tålamod.
Men spelar man inget kan man inte räkna med att spela lika som innan
men det gör ju jag. Typiskt Mikaela med sina krav på sig själv. Allt eller inget...!!
Nä nu blir det av med pyjamasen in i duschen och ut i friska luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0