Hemlängtan...??

Var på fotboll igår i Huskvarna,mitt lag skulle spela.
När jag parkerat bilen och kliver ur så fick jag en lycko-känsla
och det kändes som om jag hade kommit hem efter att ha varit borta.....
Jag har inte varit på den platsen sen i Oktober tillsammans med mina vänner.
Har haft det lite tungt ett tag och inte tyckt nåt varit kul och strulat till det med vänner
och komplicerat till allt i min omgivning.....
Efter att Tyson gick bort så har jag trängt bort allt och blivit en kallare människa känns det som.
Jag har inte lika lätt till närhet eller att släppa in nån i mitt liv.....
Men med många kramar igår så släppte nåt inom mig,det kändes som jag hade delar
av min familj runt mig igen.
Med vetskapen att min syster är på väg att flytta närmre hemmåt så blir jag alldeles varm inombords=)
Helt plötsligt såg jag lite möjligheter igen som inte riktigt infunnit sig på ett bra tag.

Nu ska jag nog ta en löprunda men det blir inte till Gislaved idag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0