God Fredagmorgon!

Hmmm ganska så väldigt tröööööött. Var och spelade innebandy med gubbarna
igår. Eller jag kanske ska kalla dom för killarna runt 40 där magen råkat trilla över
byxkanten;-). Det var mer roligt än vad jag kommer ihåg.... Vi gav inte upp förrän efter 22.30.
Det var en del nya ansikten där igår. Det är rätt kul och kolla på dom när dom ser ut och tänka
- ok ska en tjej stå i mål,bäst att vara försiktig. Det var nån igår som var riktigt arg för att han inte
gjorde mål. -vilken tur hon har och du räddar ju inte som en innebandymålvakt ska......
Alltså han var inte lika arg när vi bytte sida och den andra målvakten (som var kille) räddade.
Nä hur ska jag kunna rädda som en innebandymålvakt när jag är fotbollsmålvakt....??
Men sånt här älskar jag när man med list och tur lyckas knäcka nån,givetvis inte utanför planen.
Men idrott är allvarligt och ingen lek....;-).
Det här får bli fler gånger för gubbarna är väldigt peppande och man får uppskattning för att
man vågar stå i mål som tjej. Uppskattning behöver alla och jag försöker peppa dom oxå.

I eftermiddag  tänkte jag och Mattias åka till Ullared och köpa lite baconost=).

Trevlig Helg kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0