Gaaaaaaaaaaaaaaasat

Har väl åkt en sådär 7 mil med min motorcykel idag. Behövde nästan bända
bort mina händer från handtagen..;-). Ja jag vet att det är kallt men jag kunde
inte vänta längre,han tittade så surt på mig.
Nu får jag ta en dusch till för att tina upp. Tänkte jag skulle fixa till lite mat
till mina kvälls-gäster, ska bli trevligt tjejer!!!!!
Har lite ide`torka på vad jag ska laga bara...  men vi ska nog komma på nåt.

För en liten stund sen blev min kompis och hennes lag SVENSKA MÄSTARE!!!!
Jag tycker det är skit häftigt,GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Önskar jag kunde varit där och firat med er men åka 100 mil fram och tillbaka blev lite
mycket för ekonomin just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0