En kväll när jag helt får välja själv=)

Jag har satt full fart ikväll. Eftersom jag tränat två dagar i rad är
jag faktiskt lite sugen på att göra lite hemma. Jag har handlat,tvättat bilen,
dammsugit,ska snart fixa mat och sen duscha. Jag är själv hemma ikväll
och har laddad upp med en film jag ska kolla på lite senare. Patrik 1,5
heter filmen,tror inte Mattias är så sugen på att se den. Folk har varnat mig
för en del homosexuella scener men eftersom jag är tuff så tror jag nog att jag ska
klara mig ;-).
När jag handlade hoppade plötsligt någon ny sort med ostbågar ner i min korg...
Blev rekommenderad denna sorten eftersom jag gillar starkt och detta var med chili smak.
Nu blev ni allt sugna va;-) ?


Kommentarer
Postat av: Eva

Va duktig du varit!!! Har faktiskt oxå städat lite, samt gått en snabbrunda i full fart.... Lite duktigt från hyttvägen me.....

Hoppas du gillar filmen, det gjorde jag!

Kraaam

2009-03-04 @ 20:07:17
URL: http://smiletweety.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Jag blev ruskigt sugen! På ostbågarna OCH filmen! Jag har sett den på bio, den är jätterolig och mysig tycker jag. Vad tyckte du? Om bågarna och rullen???

2009-03-05 @ 11:26:09
Postat av: Nina

Ja, nåt fruktansvärt. Sugen alltså. Men jag har ju "bara" drygt tre veckor kvar av min snacksfria månad så jag får ge mig till tåls.



KRAM

2009-03-05 @ 13:47:08
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/
Postat av: Gela

Jag gillade absolut filmen!! Ostbågarna var väl ok,all smak kom en stund efter.

Nina du klarar 3 veckor till det är inte så lång tid ;-)

Kram vänner

2009-03-05 @ 19:22:41
Postat av: Nina

Det är klart jag klarar det. Man fixar allt man ger sig f** på att fixa! :-)



Trevlig helg!

KRAM

2009-03-06 @ 07:24:28
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0