11 kaffe på riktigt...;-)

Igår var vi och badade i Gnosjö simhall. Vi hade fått med oss ett sött litet
troll, Amanda som även skulle sova över.
När vi hade packat våra badväskor med tjejparfym och gele till håret,lotion och deo
var vi klara att åka. På vägen till Gnosjö fick jag och Mattias vara med om en sak vi inte
är vana vid... Vi som ändå gjorde "en utifall att "kissning innan vi åkte.
Vi hann bara ett par km innan Amanda säger att hon är kissenödig. Jag tänkte hon skojar
med mig.... Vi åkte en bit och benen på henne börja sprattla och hon kunde inte sitta still.
Hon var alltså kissnödig igen.... Man är så van att man själv kan hålla sig tills man kommer fram,
men här fick vi lägga i bromsen och ut i skogen och kissa=).
Väl framme hade vi ett mysigt bad och efter duschen fick vi göra oss lite fredagsfina.
Allt packades upp och vi luktade som två härliga sommarängar...:-)
När man badat blir man väldigt hungrig så vi högg in på nyttiga pommes och hamburgare.
Jag och Amanda delade för det verkar viktigt. Även när vi köpte godis skulle vi ha samma
och dela.
Alla somnade tidigt för klockan skulle ställas på så tidigt som halv 8.... Det var en riktigt trött
tjej som vi satte vid bordet till frukost. Mulle började kl 9 och mamma Eva skulle hämta henne vid
halv 9. Det var svårt att ställa klockan och veta vilken tid vi skulle gå upp,man vet inte riktigt hur lång tid allt tar....
Men hon är verkligen så duktig och klara massor själv!!!
Klockan var  9 och vi hade hunnit massor redan. Vi tog en skön promenad och lyssnade på alla fåglarna
 Lagom till vi var tillbaka så var det 11 kaffe. I vanliga fall ingår 11 kaffet i frukosten på Betesgatan.
Nu är det bara att ladda för GRAND FINALE!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack underbara vänner för att jag fick vara hos er. Jag trivs alltid i erat sällskap. Ni hittar på massor av roliga saker med mig och det kan jag leva länge på. Hoppas jag får komma och hälsa på snart igen.....

Kraam Mandisen

2009-03-14 @ 15:50:53
Postat av: Eva

Tack vänner för att ni ville ha hand om vårat lilla bustroll!!

Syns ikväll!

Kraaaaam

2009-03-14 @ 15:52:25
URL: http://smiletweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0