Veckan som gått......

Har haft en kanon vecka:-). Det har hänt massor med roliga och trevliga saker!!
Min syster kom på besök hemma och då träffades jag,emma,mamma och min
moster för en tjejkväll med vin. Skönt att grilla och bara slappa och tjata.

           

På fredagen var vi hos vännerna i  Villstad för att fiska och grilla lite.
W ville hellst kasta med kastspöet eller kolla på dragen. Som tur var för mig och Malin så
fick vi ingen fisk så vi slapp plocka bort den från kroken;-) och för fisken oxå......
Efteråt grillade vi och vissa drack alkohol. Senare på kvällen åkte spelet fram och
tävlingsmänniskorna i oss kom oxå fram...;-).

     

Igår var det match igen i stekhet värme. Är förvånad och tacksam att jag inte mådde dåligt efter...
På kvällen följde några av mina lagkompisar med hem för att senare åka till sigges.
Gitarren åkte fram och fin allsång ljöd högt i hela grannskapet :-) :-)
Det var så kul att dom hade så roligt där ute på logen i skogen!! Nästa gång tar vi och gå på
Lasse stefanz brudar :-). Mattias hämtade oss där mitt i natten och vi alla åkte hem och tog en
nattmacka hos oss.
På söndagen när vi vaknade åt vi en lång frukost och sen skulle det ut och grillas fläsk i trädgården;-)
och springas i vattenspridare....
Nu har jag och M packat färdigt och nu bär det av till falkenberg för några dagar. M kör bilen och jag tar hojen:-)
Nu ska vi njuta semester!!!!!!

Bamsekramar till alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0