Kass på att blogga

Oj har visst inte riktigt koll på mitt bloggande nuförtiden.
Jag kan ju inte skylla på att det varit fint väder, har väl bara varit
lite körigt dom sista veckorna. I måndags krismöte med våra 3 trupper
i Hff och träning efter det. Sen körde Madde mag och bål träning. Det
var nästan så jag inte kom upp ur sängen på tisdagsmorgonen ;-). På kvällen åkte jag och
Malin till Ullared. Det var precis lagom med folk och vi hade kanon mysigt. Det var nog personligt
rekord av mig att befinna mig på Gekås  i mer än 2 timmar. Onsdag och Sverige mötte Malta i
fotboll. Hem från jobbet och direkt iväg och hämta kia och Mattias och vidare till Göteborg.
Det var tur för Svenska landslaget att dom inte spelade så dåligt som mot Danmark.
Torsdag och upp till Huskvarna och träffa mysiga laget och träna och fika mycket=).
Idag fredag fyller min lilla mormor 80 år och jag köpte lite mörk choklad till henne för det gillar hon!!
Ska på Student kalas om en liten stund hos Lilla Amanda som blivit stor=). sen ikväll ska jag bara
kasta mig i soffan och snarka som ett tröskverk och ladda för match imån!! Ska stå imån igen efter
att varit bänkad förra helgen. Jag får väl passa på för nu blir det inte många matcher till..................

Kommentarer
Postat av: Emmisen

Syster! Det är segt att blogg på sommaren, finns så mycket annat man vill göra...



jag blir väldigt sugen på de där chipsen nu när ag såg din blogg igen...



PUSS

2009-06-17 @ 11:07:11
URL: http://emmauppsala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0