En bra dag till slut ändå

Denna dagen har varit riktigt strulig och väldigt sressig på jobbet.
Tur att det finns människor där som ger mig energi och kan hålla upp
hakorna åt mig när dom blir för tunga.
Jag har nog tagit på mig lite mycket men vill så väldigt gärna
hjälpa till och gör det gärna.
Men hade ett möte i eftermidags med mina chefer och dom vill avlasta mig
så en del av mitt jobb ska fördelas på en del andra.
Men solen lyser ikväll och jag har hällt upp en god kvällsmat och ska
lyxa till det med lite gott snacks så denna dag summeras till slut som en god dag iaf =)


Kommentarer
Postat av: Nina

Goa Mickis, man kan inte hjälpa alla med allt. Då hinner man inte med sig själv och sitt egna. Tur att du har chefer som inser det och tar tag i saken, för du verkar ha lite svårt för det. Det är nackdelen med ett STORT hjärta... ;-)



Kram på dig!



2009-06-04 @ 08:04:35
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/
Postat av: emma

he he, erkänn att de var goda chipsen .... ???!!!

2009-06-04 @ 18:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0