Mästarens mästare

Såg på tv innan ett program om före detta idrottsstjärnor som tävlar
mot varandra i massor av grenar. Åhh det ser så kul ut:-).
Jag sitter på helspänn nervös och laddad för varje gren.
Jag kan nästan känna med dom,det där tävlingsmomentet och
vinnarinstinkten som gör att djävulshornen växer ut ;-).
Jag skulle gärna vilja vara med och tävla men då ska man vara
vältränad och det är jag inte nu.... Längtar efter att vara riktigt vältränad
och tänja gränserna. Måste ta tag i det igen och det är snart!!!
ikväll blev vi klara med lite renovering för den här gången,känns skönt.
Blev väldigt nöjd så nu skulle jag kunna byta och flytta in i det sovrummet istället ;-).
Vågar knappt nämna för M att jag skulle vilja göra om där med snart.....

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker också att det är ett bra program det där "Mästarnas Mästare". Tänk att få sitta i det sällskapet och lyssna på deras erfarenheter och få en massa träningstips etc. Du skulle absolut platsa där när du är i toppform - fotbollen skulle behöva en uppsving efter Malin Moströms minst sagt veka uppvisning. ;-)



KRAM



2009-01-29 @ 08:25:50
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0