En vecka i Tandådalen =)

En heeeeel vecka med snö och runt 16 minusgrader varje dag =).
Vi har varit ute massor i snön och naturen och det ääälskar jag.
Jag övervann min fegisrädsla och testade snowboard men det var
inte min grej. Jag fick försöka få upp mitt självförtroende och testa skidor
för typ andra eller 3 gången i mitt liv ;-).

Här kommer lite bilden från veckan:
wow vi fick Pat att sjunga                     Mandis och Tias på           Filip testar utrustningen
sinstar                                                      bowling

                                                    

I värmestugan                                                                           Backen i Hundfjället

                        


Jag äe ute och finåker            Eine startklar                   
                       

Pernilla Wiberg och Anja Pärsson. kolla killen bakom........=)


Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka fina bilder :-)

Är imponerad av att du vågade dig upp och åka i backarna, det gick ju riktigt bra :-)

Kraam

2009-01-05 @ 17:56:16
URL: http://smiletweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0