Syskon-mys-helg

Det gick smidigare än jag trodde att åka buss och tåg till
Uppsala. Rätt skönt att slappa och lyssna på ljudbok och ÄTA ;-).
Väl framme mötte mig välkomstkommitee´n,cinna och Emma. Det
blev en lång go kram av syrran och Cinna attackerar på sitt sätt.
På fredagen blev det långpromenad till Gränby för att handla lite
smått och gott till kvällen.

     

Dom här sakerna dukade vi upp för en helt godkänd syster kväll.



När vi druckit lite vin och dansat loss till poker-face (en riktigt bra låt ) så
var det dags för den vanliga färgningen av håret.... :-)
och så här blev det denna gången oxå..... hi hi


På lördagen blev det en del klädshopping. Fick tag i lite smått och gott!!
När man handlar så blir man väldigt hungrig. Det blev Kina buffe,smaskigt!!
Efter maten mötte vi upp några kompisar till Emma och gick och fikade.
En kompis till Emma hade jag träffat innan så det var riktigt kul att få prata med henne,
en go och glad typ;-).
Emma när vi har ätit



På kvällen blev det soft i soffan med vin och chips och en Colin Farrell film.
Japp han var snygg denna gången med men filmen var inte speciellt bra.



På söndagen tog tåg och buss mig hem efter en mysig syster helg!!!

Kommentarer
Postat av: emma

vi hade det så bra!!!

2009-02-02 @ 20:17:45
URL: http://emmauppsala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0