Rökt korv eller...??

Mattias mormor Birgitta fyllde år i torsdags så vi tog och köpte en
blomma och åkte till Skeppshult igår kväll. Kom på efter jag duschat att det var ju slöseri...
Lilla Birgitta röker inne och inte under fläkten. Har man problem med astma så är två timmar hos
henne en lååååång tid. Vi fick fika och hon uppskattade verkligen vårt besök!! Vi fick knappt en syl i vädret;-)
När vi kom hem var det bara att kasta av sig allt och ut med det på altanen. Idag var jag så sugen på
att starta min mc. Han var väl lite svårflirtad till en början men hoppade i start sen. Jag fick massor med pirr i magen
och ville bara ge mig ut i solen och åka,men vi får nog vänta ett tag till.... Men efter att ha gått i garaget medans
hojen var på så luktar man inte hallonbåt sen. Då var det dags igen att slänga av sig kläderna och tvätta
bort en annan sorts röklukt.... Nu håller vi på att ladda för en schlagerkväll hos ett par kompisar. Hörde Mattias muttra
att han var sugen på en öl,men tyvärr är dom slut;-). Jag tror däremot jag tar fram en iskall cider till mig;-).
Hoppas det blir ett bra startfält med många bra låtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0