Mitt emellan.....

Känns verkligen som jag är i ett stadie mitt emellan i mitt liv.....
Jag passar inte in bland mammor och jag passar inte in med de ungas
festande.
Det känns som jag är mitt emellan för gammal för att träna men för
ung för att lägga av.
Jag är mitt emellan att vilja skaffa en hund och att inte göra det.....
Jag är mitt emellan att flytta och våga börja om nån annanstans och
att stanna i min trygghet.
Varför är jag så beroende av min trygghet? Det finns ju så
många platser att besöka och så många trevliga människor man inte träffat än...
Tänk om man haft en av och på knapp för funderingar då hade man underlättat
många saker men oxå missat en hel del....
Nu ska vi ut och möta lite nya människor......
Ta hand om er och njut av shlagern ikväll, det ska jag göra!!!!

Kommentarer
Postat av: cecilia åhman

Håller helt och fullt med!!! Jag och mina närmaste pratar VÄLDIGT mycket om just ålder nu för tiden. Å ena sidan börjar komma upp i åren... å andra sidan är det lååångt kvar till ..pension.. ;)

Det är nog mest påtagligt för att vi inte har barn än. Det blir liksom mittemellan då.. Men tänk vad mycket kul vi kan ha på egen hand!

Kram på dig!

2009-02-07 @ 17:46:30
Postat av: Nina

Nu får du förklara dig lite, Mickis-manickis. Vadå inte passar in bland mammor? Vi är väl inget udda släkte, eller? Det flesta av oss mammor klarar ju av att prata annat än blöjor, dagis och bvc-besök och de som inte klarar av det passar inte jag heller in bland! :-)



P&K



2009-02-19 @ 11:01:05
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0