Iskall träning och hård plan

Igår var jag tillbaks igen på en grusträning. Det var lika tråkigt som jag kom
ihåg det. Det är 3 år sedan sist. I Huskvarna har vi turen att få träna på konstgräs och
det är ljusår ifrån hård äcklig grusplan. Jag trodde faktiskt inte jag skulle sätta
min fot på en grusplan igen. Men man behöver röra på sig ibland och detta är ett bra tillfälle.Men det går åt lite övertalning till sig själv för att komma iväg. Jag hoppade över bastun efter för att skynda mig hem
för att se vem som åkte ut ur mästarens mästare. Det tillhör annars att sitta och tjata i bastun med brudarna
efter en iskall träning. Det känns som tårna ryker av när dom tinar upp i bastun. Jag kan säga
att när det är 10 minus som igår så skjuter man inte gärna tåfjuttar, det känns ;-).
Man är inte jätte gärna målvakt heller, men som vi säger : Det som inte dödar det härdar:-).
oooops brasan  jag måste slänga in mer ved.!!Gotta go!


Kommentarer
Postat av: jessica

hahahah ja han är min nya polare, JA kanske mitt livskärlek ;) hahaha!

2009-02-19 @ 21:56:21
URL: http://jlakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0