En massa tung snö på mina tujor

Hmm jag har sovmorgon denna veckan. Men vad händer just denna veckan??
Jag får fin fin väckning av folk som inte vet att jag jobbar kväll. Jag är inte så duktig
på att komma ihåg att stänga av den på kvällen.... Igår morse messade Bowlan kl. 8.00 och undrade om jag
var på jobbet?? Nä sov gott i min säng. Idag messar min söta kusin Tessan vid 7.40 för att
be mig gratulera Mattias som har namnsdag idag! GRATTIS MATTIAS!! Jag får aldrig sms på
morgonarna mer än just när jag jobbar andra skift,det är lite kul!! Men jag är glad för varje sms och uppskattar
att ni skickar till mig!! Antingen får jag ju stänga av eller vackert somna om....
När jag tittar ut genom fönstret ser det ganska kallt. Jag sitter invirad i mitt täcke och njuter av det fina
vädret som det är ute. Jag ser mina stackars tujor som är nedtyngda av snön,behöver nog gå ut och
ge dom ett handtag sen. I år kanske dom inte blir så bruna på ena sidan,hade en viss tendens att
bli det när nån liten goding alltid kissade på dom. Hade visserligen kunnat köpa all världens tujor
för att fått ha honom kvar.
Nu ska jag nog göra lite Te och friska upp min rossliga hals!!!

God vinterdag på er ett tag till....... KRAMAR

Kommentarer
Postat av: emma

vad tusan är tujor??? he he. Är ni hemma i påsk?!?!

Pussisar

2009-02-25 @ 14:12:24
URL: http://emmauppsala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0