1:a December

Jag sitter här och dricker lite julmust (det bästa). Nu var det längesen
jag skrev här igen. Det tog en stund innan jag kom på mitt lösenord.
Idag har vi grejat lite. Mattias hittade våra ljus-slingor och satte upp,jag
gjorde iordning adventsljusstaken. Ja min gamla var ful kom jag på när jag packade upp den i söndags,
så då fick jag köpa en ny :-). Jag har satt upp en en med lite kulor i och tänt ljus hos
min älskling. Det känns som att ljuset värmer honom nu när det börjar bli kallt.
Äntligen är det lite kallare så det finns hopp om en kall och snörik vinter.
Längtar till jag får åka upp och åka skidor i Sälen och vara ledig. Mycket bastu,värmedricka
och snö förhoppningsvis.

Har hängt upp några av mina mössor i klädnypor så att jag lättare ska kunna se
och välja vilken jag ska ha på mig på morgonen. Det är det som tar längst tid i
mina morgon bestyr ;-).

På återseende mina kära vänner!
PUSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Nina

Bastu, värmedricka och skidåkning kan du få i Hestra också. De två förstnämnda redan nu om du så vill. :-)



KRAM

2009-12-03 @ 07:40:07
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0