kondition noll..... men ändå 3 poäng

Har precis varit ute på en grym löprunda. Vart har min kondition
tagit vägen.... Kanske försvunnit med alkoholen jag druckit eller beroende
på att jag fuskar ibland med löpträningen....
Jag måste iaf säga att jag envis som en åsna.
Min kondition får en 1:a på en 5 gradig skala men min envishet får en 5:a så summan
blir väl 3 totalt.
Det är väl inte helt utan att man blir avundsjuk på alla dessa vältränade friidrottare som man
suttit och tittat på med sina magrutor och vältränade kroppar.
Nu ska jag ta en dusch och sen smäller man väl i sig nåt nyttigt och fint....;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Om du vill ut o springa med mig någon dag så kommer du känna dig som en TIA sen!! Bara ett tips... :-)

KRAM!

2009-08-24 @ 21:26:25
Postat av: Malin

Om du vill ut o springa med mig någon dag så kommer du känna dig som en TIA sen!! Bara ett tips... :-)

KRAM!

2009-08-24 @ 21:27:16
Postat av: Mickan

Säg till när du vill flåsa ikapp:-)

I´m with you

kraaam

2009-08-25 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0