Gasa ut tankarna

Det är så skönt att bara vara ute och åka mc!! Bara mina tankar, jag och mig själv i hjälmen.
Har funderat en del och kommit på att jag lärt mig mycket om mig själv på sista tiden.
Det var väl på tiden efter 32 år ;-)
Har varit blind för vissa saker som jag insett för mig själv nu och börjat förstå.....och fått hjälp att förstå :-).
På jobbet ska jag försöka fördela mer arbete annars kommer jag inte orka länge till....
De fem senaste åren har jag nog inte vaknat en morgon och tänkt att idag vill jag inte gå till jobbet, bara sova nån
timme till;-). Men de senaste veckorna har jag kännt att jag bara vill vara hemma.
Men idag känns det bättre och jag ska ta med mig det!!!
Fotbollen har jag svårt att släppa för de är delvis min familj. Men jag har kommit på att jag har missat
en del roliga saker och jag lär mig nya saker inom nya områden som jag inte trodde skulle vara kul.

Till nåt helt annat.......
Var på speedway igår. Det var riktig trevlig inramning på Axelent Arena :-).
Nästan 10 000 på plats,var är alla ni i vanliga fall när det inte är gratis...;-)
Vi fick se bra speedway och hade trevlit sällskap. Det var första gången för
Filip på speedway och han gillade raketerna och chokladbollarna bäst.
Hör Mattias muttra över fotbollen så nu ska jag kolla själv och se hur risigt dom spelar.

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Nina

BRA att du inser att du måste prioritera dig själv och det DU ska göra lite bättre. Ingen tackar dig för att du sliter ut och stressar sönder dig för att hjälpa alla andra. Tro't eller ej men företaget står inte och faller för att du sätter ner foten. Och skulle det mot förmodan gå åt helv... bara för att inte du är där och fixar och trixar - ja då var det nog inte så mycket att hänga i julgranen från allra första början! Då har man betydligt större problem att tampas med än en hårt arbetande lagertjej som vill göra sitt jobb på bästa möjliga sätt och därför ibland säger ifrån när det blir för mycket.



KRAM

2009-08-13 @ 07:43:59
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/
Postat av: Eva

Håller med föregående talare fullständigt!!!

Det är inte inte en dag försent att du sätter ner foten och säger ifrån, man orkar inte hur länge som helst och det har märks på dig att du inte mått bra av det.....

Du kan inte vara överallt!

Det är kul och läsa att du hitta massa annat kul som du tidigare missat. Hoppas du stannar upp och njuter ordentligt av livet, det är du värd :-)



Puss & kraam vännen

2009-08-22 @ 10:39:17
URL: http://smiletweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0