Arg som ett bi

Vilken vecka det varit på jobbet.... Vi har haft massor att göra och stressigt.
Just nu är jag dålig på att hantera stress. Jag brukar vara lugn som en filbunke
men igår var jag arg som ett bi. Mitt pucko till chef han ändrade och krånglade hela
tiden. Vi satt och diskuterade saker och så ringer haans telefon. Då börjar han snacka whiskey
med den han pratar med och jag sitter och inväntar beslut från honom. Jag går därifrån för jag har massor att
göra. När han söker upp mig igen har han kommit på att det jag ändrat 3 ggr innan ska ändras igen plus
att han kom på att det var en annan sak som jag måste göra med desamma som var bråttom med. När jag blir arg blir jag ledsen så jag tog trucken och åkte därifrån. Dagen löste sig rätt bra ändå......

När jag kom hem slängde jag mig i min solstol och låg där i 2 timmar,det var SÅ skönt :-).
På kvällen åt vi middag för två som vi beställt från thai krogen och la in spellisstor på
sportify,riktigt roligt.
Idag är det match mot Värnamo,krossa!!!! Ikväll blir det grillfest hos Surfarn och hennes tjej i deras
nybyggda hus.
Vi hoppas på vinst idag och en go kväll med gänget :-)

Kommentarer
Postat av: Eva

Förstår din frustration till chefen som man aldrig får något ur :-((((!!!!!

Hoppas denna vecka blir bättre :-)

Kommer snart och hälsa på igen, saknar dig vännen!



Kraaam

2009-08-09 @ 20:36:17
URL: http://smiletweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0