underbart soliga Mittwoch

Vilken underbar kväll!!! Det är såna här kvällar man har längtat efter
hela hösten och vintern. Eftersom Mattias skulle iväg med sitt jobb
och spela bowling,tänkte jag att jag skulle tjuvträna lite golf. Jag tog med
mig Pat och vi åkte till Lanna för att bara slå lite på rangen. Det blev en hel del bollar.
Att det kan vara en sån härlig känsla när man får smiska iväg bollen långt
åt......... eller iaf förbi 50 meters skylyen ;-).
Men det där med tålamodet är ju ingen gåva jag fått,stackars min sambo
får stå ut med mycket på en golfbana.
Med lite paus i solen och lite snack med en annan jobbarkompis tog vi
nya tag. Nu har jag minsann en riktigt trött underarm :-)
 





När jag kom hem från golfen fixade jag lite kvällsmat och blev så sugen
på en kall goooooo cider!!!!!!!

                                         
Tänkte lägga ut en bild från första mc turen med kompisarna Kia o Mattias.
En mycket trevlig runda som vi avslutade på ett litet cafe med god fika



NU hägrar en dusch och sen grey`s anatomy.

På återseende vänner!!!! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0