Roadtrip till Gränna

Vilket underbart väder det var igår!!
Jag rullade ut lilla Herman på garage infarten. Gick in och packade
min tankväska full med nödvändiga saker....
Detta är bland det bästa jag vet att packa med mig saker och sen mysa i väg.
Jag hade redan bestämt mig för att mitt mål var Gränna.

Klubba
På vägen upp åkte jag massa småvägar,tur jag har karta på tankväskan ;-)
Jag stannade och tankade och  träffade på några mc åkare som jag pratade med.
När jag var framme kom jag perfekt till middagen...
Jag visste att laget var på träningsläger där och jag överraskade dom =).
Det blev några lata timmar i solen med gänget...

      

    

På vägen hem åkte jag utmed Vättern och det är en ljuvlig syn!!!
Det blev motorväg hem och gasa för att hinna hem innan mörkret.
Jag hann med ett stopp och fick vila baken ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0