Picknick fest :-)

På påskdagen var det fest i scoutstugan i Gislaved.
Det var med spänd förväntan på nya människor,lekar
och med lite vin innanför västen som man kom dit.
Seriös idrottskvinna som man är så fick jag vara lagkapten
för mitt lag. Åhh vilket lag vi hade sen...:-) vann gjorde vi också.
Fick höra av en i mitt lag att mitt första intryck inte varit så bra...
Men det var skönt att det kunde ändras under kvällens gång.
Jag kom med vinflaskan i högsta hugg och var väl lite pratglad
kan jag tänka mig men efter hand kom dom andra ifatt och kanske förbi....??
Det som var kul var att alla killar skulle göra sin egen picknick och sen fick dom varsin
partner som inte var deras nuvarande till sällskap. Jag är rätt kräsen så man var väl lite
orolig vad mitt bordsällskap skulle ha med sig......
Å inte nog med det så fick jag i uppdrag att säga till honom att maten var äcklig....
Fast jag tyckte det var gott!!!
Jag hade en super trevlig kväll med nya trevliga bekantskaper och gamla goa vänner

    

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0