Ledig Måndag

Sköööööönt att sova på morgonen :-)
Efter frukost åkte jag till Kulltorp för att träffa lilla
och stora gotlänningen. Astrid är en redig liten
muntergök :-). Vi fikade och myste i 3 timmar.





På eftermiddagen tog jag en liten glidar tur med min mc i lugnt tempo.
Nu ikväll har mamma varit på besök hon behövde hjälp med sin nya mobiltelefon.
Nu har jag precis tagit ett bad naken med mina fotbollsskor ;-) man känner sig jätte
sexig. Men vad gör man inte för att skorna ska passa.....???

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vilken syn! Naken i badet med fotbollsdojjrna! Gött mos....

Vad söt hon är Astrid! Det rycker nästan lite i äggstockarna när man se´na =)



Vi ses på fredag! Jag sliter nu med att rengöra ugnen och putsa fönster....jobbigt!



KRAM

2009-04-20 @ 20:08:03
Postat av: Carlos

Nakenbad med fotbollsdojjor? Det har jag också gjort. Och inte hjälpte det mig. Stortårna blödde ändå ...

2009-04-20 @ 20:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0