Fixad och klar

Skönt nu är stygnen plockade med. Nu är det fritt fram att börja träna igen :-)
Hmmm min f.d tränare ringde mig på påskdagen när jag var i fin form och ville att
jag skulle vara med på matchen dagen efter..... åhh hemska tanke minns inte riktigt vad jag sa till honom...
Kan säga att det var tur jag hade stygnen att skylla på för jag var INTE katig i Måndags
morse...;-).
Har hamnat lite i ett dilemma.... Huskvarna vill att jag ställer upp som målvakt igen
för den andra målvakten verkar må jätte dåligt. Jag vill ju ställa upp och tycker det är
superkul men jag har precis börjat vänja mig vid att inte vara där så ofta. Då får jag ju gå
igenom samma procedur en gång till och jag har mått mindre bra över det....
Ett råd till en med beslutsångest tages tacksam emot!!!

Har gjort ordning vår lilla älsklings sovplats så han får nya fina blommor att titta på!!!!

På lördag är jag en överbliven flickvän som blivit utslängd från sin sambos
pokerkväll med grabbarna,nån som vill ta sig an henne..;-) ;-) ???
Har blivit bjuden på fest på lördag men alltså det känns tungt vill nog egentligen
ta de ganska lugnt.
Ja jag vet jag har nog fått en släng av övermognad ;-)

Hörde en gammal låt på radion idag och den fick mig att minnas vår första egna
film vi gjorde på fritids... Mamma sa att hon hade dom hemma. Hoppas dom är väl gömda!!
My name is Bond......... James Bond;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0