Wow solig lördagmorgon=)

Sorry har varit lite dålig på att uppdatera,ska försöka skärpa mig!
Jag sitter här och laddar för match. Idag är jag verkligen sugen på att
vinna. Mamma och Janne kommer och kollar,det känns kul! Blir alltid
lite extra laddad när jag vet att nån av "mina" är och kollar.
Var i Ullared med Malin igår=). Vi hade verkligen jätte mysigt. Som tur är gillar hon
att gå där lika lång eller kort stund som mig. Provade min nya snygga pyjamas inatt
som jag köpte där,gick att sova minst lika bra i den. Annars blev det mest nödvändiga saker.
M kunde inte fatta hur mycket schampo jag köpte.
Dags att åka! Håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Eva

Åhh.....skymtar jag en ny mössa till din samling?!

Hoppas det går bra för er idag vännen, jag håller tummarna :-)

puss o kraam

2008-09-13 @ 10:45:04
URL: http://smiletweety.blogg.se/
Postat av: Malin

Huja, mycket shampoo var det, men så är du ju oxå en ovanligt fräsch tjej!! :)

Kram på dig

2008-09-13 @ 16:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0