Regn,uppehåll,regn igen.....

Åhh är lite stolt över mig själv...! Har lyckats sitta still en bra stund nu
och läsa. Jag väntar på att det ska regna över så jag kan plantera lite
växter som jag köpt.


Har faktiskt läst i en tidning som heter Världens Historia (illustrerad vetenskap).
Japp är lite chockad över mig själv. Men jag tycker den är väldigt intressant,och nåt
kanske fastnar så man lär sig. Idag blev det en berättelse om Hur Golden Gate bron byggdes.
Vet inte vad jag lärde mig just där men det var intressant. Nu skiner solen ut och plantera=).

Pusså kram


Kommentarer
Postat av: Emma

sötaste du! Vilka fina växter. Nu ska jag snart bege mig till tåget till göteborg. måste plugga på tåget.... men sen väntar ju carlos på mig på stationen! Är så himla käääär, han är så underbar och fin lycklig

Hoppas helgen blir mysig. kanske kan höras!



Älskar dig massor bästa syster-yster,

kram lill-strumpan

2008-09-05 @ 18:17:01
Postat av: Malin

Hej där vännen!

Åh jag vill oxå ha en sån där bollkryss... och massor av andra blommor. Är lite snål emellanåt bara =)

Kram på dig

2008-09-07 @ 16:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0