Lite flashbacks från helgen

I fredags kom min fåfänga fram(den lilla jag har), jag kände mig vitare än vanligt
så jag gick och solade. Till en början tycker jag det är skönt men helt plötsligt får jag
för mig att jag inte kan andas och får nästan panik. Detta är alltid värst när jag inte solat på
ett bra tag. Jag är så fånig för jag har ingen cellskräck. När jag kom hem åkte kräftorna på spisen.
Jag tycker dom blir mycket godare om man kokar om dom,där kom min husliga sida fram
för en gångs skull.Sccccch säg det inte till nån =).


Detta var min packning till lördagens kräftfest hos Malin.

På fredagskvällen var det väldigt fint väder fast lite kallt.
Jag rullade ut Herman för en åktur. Det var verkligen så nice.
Kändes som att det kanske var en av dom sista rundorna för i år.


När jag kom tillbaka hade Mattias tänt brasan och vi satt där och åt baguett,det var mysigt!
Jag kan sitta framför brasan i en timme och bara titta på elden,jag blir alldelas rofylld plus att jag tinade upp...


Nästa kväll var det dags för tjej kräftskiva. Det var en kväll full med god mat och dricka!!!!
Det blev även lite bus men om nån frågar så har jag inte gjort nåt....=)
Sing-star var populärt ända tills det inte funkade mer. Stackars katterna måste ha  blivit 
både tondöva och döva. Då fick vi roa oss på annat sätt så varför inte äta och dricka lite mer.
När jag inte orkade göra det mer så hoppade vi studsmatta. Tyvärr Emma blev det ingen Birgers Boogey
det var för mörkt.
Jag hade en riktigt kul kväll den får vi göra om tjejer!!!!
Fattar inte hur jag kunde vakna så pigg på söndagen,med tanke på hur mycket vi blandade.....
Eller förresten jag vaknade inte,Mattias väckte mig och då låg jag i gästsängen....????
Vi lagade lite mat för mamma och svärmor med familjer skulle komma på middag. Efter maten skulle
Alexandra (Mattias syster) hålla lite visning om hudvårdsprodukter. 
mamma och svärmor

                                                      alexandra                     Det här vad var jag blev pålurad
                 
Funderade lite på krämerna mot celluliter. Hade dom varit hälften så bra som dom 
sa så hade jag köpt. Men jag funderar än..... Det kan vara värt att chansa( ooops fåfäng igen)

Ikväll måndag har jag fått lite lantlig luft. Jag Tyson William och Malin var ute på en mysig skogspromenad.
Tyson bara älska att springa lös och nosa. Idag orkade han riktigt långt. Jag blir så glad och varm i hjärtat
när jag ser honom springa så. Ibland riskerade han att bli cykelställ när W komi full fart på sin racerhoj.
Nu snarkar han riktigt gott paddnosen=).
Oj nu blev det långt får uppdatera oftare istället tror jag!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

ÄÄÄNTLIGEN!! Bra jobbat! Hm, cellilut-kräm, jag tror inte att de funkar, tycärr. Men vem är jag att säga, har aldrig testat....hehe

Verkar som du haft en riktig kanon helg. Om mindre än 3 veckor kommer C och jag på besök. Har du sparat lite Galliano?



PUSS

2008-09-22 @ 21:50:05
URL: http://emmauppsala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0