Lagfest i jönköping

Var på förfest hos mina goa lagkompisar Hanna och Amanda. Men vi var på plats innan dom
och fick vänta utanför en stund. För att inte våran familjepizza skulle kallna så dukade vi upp
vid ett trädgårdsbord som stod utanför. Det var jag och Lisa och Lena. Det är vi som är dom gamla i laget
och rutinen=).
 
      
När vi laddat upp oss med lite vin och sånt åkte vi in till stan.
Några testade det nya innestället Sliver,men vi tog ett säkert
kort och gick till twin. Där satt vi ute-serveringen och drack lite till (skulle inte druckit det sista rödvinet)
Men det var gratis,Amanda blev uppraggad och vi fick en flaska till bordet. Med massa
18-åringar så är det inte så många som gillar rödvin så jag fick ju offra mig....=).

Amanda och Sara och Emma


Efteråt åt vi på sibylla och sen taxifärd hem till Lisa för lite efterfest.
Där blev det lite vattenpipa och sen hoppa i sängen.


Hmmm inge kul att vakna på söndagmorgonen kan jag säga...........
Men men det var ju självförvållat.

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHA - jag hoppas Lisa tog väl hand om er efter sen ;)

2008-09-01 @ 15:42:44
URL: http://niieminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0