Känns som en höstdag

Ikväll har jag varit lite småduktig. Städat och tvättat och bytt lakan.
Jag har även varit och köpt en vattenkokare för pengar jag fick på min
födelsedag. Ja jag vet bättre sent än aldrig.....
Det är inte vilken vattenkokare som hellst utan en RÖD.
Jag tänkte köpt en brödrost först men eftersom nån tyckte att jag
hade en fungerande så var det lyxigt=). Därför köpte jag en vattenkokare
så nu kan jag dricka massa te och bjuda mina vänner på,välkomna=)


Visst e den fin!
Men först fick jag springa 5 km,det var riktigt skönt att få röra på sig!
När jag kom hem myste vi med te och kollade på Idol.

Kommentarer
Postat av: Eva

Kommer gärna på lite te vännen ;-)

Va duktig du är som sprungit, själv blev det bara en promenad i regnet.

Puss o go natt!!

2008-09-03 @ 21:56:04
URL: http://smiletweety.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken fin vattenkokare!! Det hade passat bra med en brödrost i den röda färgen med.... ;-)

Kraaaam

2008-09-04 @ 08:21:37
Postat av: Sofie

Ååå så bra vattenkokaren passade där i hörnan med ju;)... Kommer oxå på en kopp te om det bjuds...

Kram kram

2008-09-04 @ 14:42:29
Postat av: Emma

Den var väldigt fin...passar utmärkt i ert fina kök! Bra val, en vattenkokare är ett måste!



Pussar

2008-09-04 @ 19:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0