30 års fest i Linnås

Var på fest igår hos Kia. Vi kom med egen bil dit direkt från
min match. Vi blev indelade i lag till 5-kampen. Jag hamnade i laget "Gödselstack".
Kul man hamnade med en del nya ansikten man aldrig sett och nåt "gammalt" med=).
Där var grenar som Soduku,dobidoo,lapp på lapp,labyrint och bilda ord. Alla lekarna var
jätte kul! Sen var det mat. Fick som uppdrag att så fort nån av det manliga könet tilltalade
mig skulle jag titta generat ner i backen. Ett uppdrag som passade in på mig, blyg som jag är.
Tyvärr mådde jag inte så bra så vi åkte hem vid 10 tiden. Somnade halv 11 och sov till 11 dagen efter.
Fattar inte har haft dåligt med ork sista veckan. Tog astmaspray igår och det var länge sen.
Hoppas det går över,har ju massa kul inplanerat=).
Här är en låt som dock får fart på mig


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, det var värst vad länge du sov! Hoppas du får mer energi snart.

Puss på nosen,

Lillan

2008-09-08 @ 20:46:30
Postat av: Nina

Trist att du mådde dåligt på festen. Men du såg rätt pigg ut på jobbet idag iaf så det verkade vara ganska snabbt övergående? Kram!

2008-09-09 @ 19:26:26
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/
Postat av: Malin

Tjoho kompis

Sitter här o bloggar och spanar runt. Bra låt!

Kramar

2008-09-10 @ 18:13:55
Postat av: Emma

Kom igen nu, UPPDATERA!!!

2008-09-11 @ 08:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0