vilket skitväder

Åkte upp för att träna min sista träning med mitt älskade Hff.
Tänkte när jag åkte att hoppas det inte kommer nån snö nu,jag
har ju bara sommardäck. Upp gick fint även om det regnade mycket.
Fick spela utespelare och har inte varit så trött efter en träning på länge.
Jag hade gett mig sjutton på att köra skiten ur mig,och jag lyckades=).
Det jobbiga är att man blir så trött till man ska köra hem. Men vilket väder det var när jag skulle hem.
Konstigt att jag inte märkt det under träningen. När jag kom strax utanför jkpg så började det
snöa. Jag såg ingenting plus att det var jätte slirigt med bara sommardäck.
Vid Vaggeryd hade jag kunnat stanna och åka pulka om det inte blåst så förbannat kallt,brrrr.
Men det är väl bara att vänja sig och välkomna lilla vintern,för jag älskar snö=).
Ha en bra fredags dag!
KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar min stora syster ENORMT mycket. Varför är det så att man saknar sin stora syster mer och mer ju längre tid man bor långt ifrån henne? Borde det inte bli lättare? Inte för mig!



Love you,

Lill-strumpan

2008-10-31 @ 13:03:29
URL: http://emmauppsala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0