Utmanad

Vilken mat äter du ofta?
Kycklingvingar

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?

Orkar nog inte flytta på min feta röv utan sitter och väntar på efterrätten=)
eller så hjälper jag nog till lite grann

Var sitter du helst när du bloggar?

Hellst skulle jag sitta vid kylskåpet men det går inte så jag sitter i datarummet.

Köper du ofta Triss?


Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?

Utan tvekan SAN FRANSISCO

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
5:an tror jag

Vilket är ditt favorit vin?
Har dom namn?? Måste vara nåt vitt vin iaf. Har för dåligt minne för att komma ihåg vad
dom heter men känner igen flaskan.

Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar.
Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0