Typisk höstdag

Hela förmiddagen ösregnade det. Men jag och Eva trotsade regnet och gick en runda på
en timme. Jag behövde det för min rygg. Jag vaknade upp idag och hade jätte ont i ryggen.
Men med promenad,voltaren och tigerbalsam så känns det mycket bättre så nu behöver jag inte gnälla
mer om det=). Med lite te framför brasan och en tidning så försvann det lite sämre vädret och nu skiner ju solen.
M försvann iväg på handboll så jag och tyson ska nog gå en promenad i sakta mak. imorgon jobbar jag
förmiddag för jag ska gå en kurs på jobbet. Jag känner mig ganska peppad för den. Har ett sug av att lära
mig nya saker eller att nåt nytt ska hända.

Kommentarer
Postat av: Emma

systrarna med de eländiga ryggarna!



Puss puss

2008-10-05 @ 18:38:40
URL: http://emmauppsala.blogg.se/
Postat av: Eva

Det var en härlig promenad i regnet :-). Tack för att du tog med mig ut i höstrusket. Syns imån.

Puss o kraam

2008-10-05 @ 20:37:25
URL: http://smiletweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0